Sunday, April 25, 2010

Svenska

Ja, svenska!
Jag upptäckte att endast två personer som läser min blogg, och båda av dem är svenska, så tack vare Google Translator jag ska försöka skriva på svenska.
Så jag läste qimono blogg och det har betydelse, mer eller mindre, så jag vad om att min svenska inte är för fel.

Det är bara otroligt hur saker kan förändras. Jag trodde att människor var intelligenta djur, så om vi har problem kan vi prata. Det verkar som jag kan inte tala, ja, jag kan, men ingen hör vad jag säger!

Vad har hänt? Den här veckan har jag inte gått ut, den senaste veckan kan jag gå ut så mycket, för nu börjar 24 / 7 studera perioden och det högsta jag ska kunna är kanske ett par timmar på fredag eller lördag. Så berättade Qimono mig att hon var tvungen att arbeta tills torsdag, det jag mest ville var att se henne och visa henne "Feria de Sevilla", slappna av allt och bara ha kul. Jag har inte råd att gå ut varje dag under Feria, så jag måste välja vilka dagar jag ska gå ut.

Fredag: Vi gick till tunnelbanestationen och träffade Nadine på Feria. Jag drack lite alkohol, bara en liten orsak är det starka med mig, jag blir yr med bara en öl, så jag hade ett par koppar (kanske två och en halv, de var mjuka). Allt var bra, då Qimono var tvungen att gå till jobbet den dag hon skulle vara fri, och jag skulle kunna för att gå ut med den viktigaste personen för mig (bortsett från mig, allt kan händer, men jag är ska alltid vara med mig, så jag är viktig för mig själv). Och sedan allt hände. Jag hade för många saker i mitt huvud, Qimono s universitet och de e-postmeddelanden jag skickar och den information jag söker nästan varje dag, mitt universitet och de arbeten och prov jag måste göra, min familj sådant som jag inte tänker berätta här och kampen det som hände förra gången där. Och jag blir arg. Utan ett särskilt men med allt i allmänhet.

Och då blir jag allvarligt och ville inte prata med någon. Och jag var ohövlig att jag inte pratade med någon, och jag sa dumma saker. Mitt beteende var som ett litet barn.

Det är så hemskt att jag inte kan säga "förlåt" till de människor jag var oförskämd med. men jag kan inte! Varför är vi människor? Varför vill vi att prata skicklighet om någon lyssnar?

Så här jag är, wathing "The Simpsons" med min dator. Jag ska äta lunch, förmodligen en kaffe och kanske jag får spela gitarr i 5 minuter före skolan, att få höra något vackert.

Be awesome

No comments:

Post a Comment